Herfst inspiratie

We zijn altijd erg blij als leden contact met ons opnemen en ons meenemen in hun tuin belevenissen. Want leuke tips zijn altijd welkom en iedereen kan hier weer inspiratie uit opdoen. Zo ontvingen wij van Niesje Pool een leuk bericht:

Beste  vrienden van Groei en bloei,

De tuin heeft in de herfst zoveel te bieden voor een bloemstuk wat mooi in kan drogen.De laatste hortensia's, de rozenbottels,de de pluizen van de clematis,de grassen,iets santolina en lavendel.,zijn allemaal uit eigen tuin. De distel,viburnum,en de liguster bes zijn bij de bloemist gekocht.Wens alle leden van groei en bloei een inspirerende herfst!

Vriendelijke groeten,
Niesje Pool

Het resultaat is prachtig, we hopen dat meer leden geïnspireerd raken en een dergelijk bloemstuk gaan maken! Heel erg bedankt Niesje voor jouw bijdrage!